Ja sa tu len chcem dozvedieť či je zlé že mám strach z mužov a chalanov všeobecne. Totiž pred 3 rokmi sa moji rodičia pohádali a mama si našla priateľa a ten ma niekoľko krát znásilnil :(
Odpovede

Linka detskej dôvery odpovedá:
Dňa 23.03.2021 o 11:19
Ahoj, Karolina, poslala si nám krátku, ale zato znepokojujúcu správu o svojich skúsenostiach s mužmi. Po zážitkoch so znásilnením je prirodzené, že máš strach z mužov a chlapcov. Znásilnenie je trauma, ktorá zanecháva v duši mnohé zranenia. Chápem, že o tom nechceš veľmi rozprávať, ale nie je dobré ostávať s nimi sama. Tí, čo odpovedali na Tvoju správu Ti odporúčali hlásiť znásilnenie na polícii. Majú pravdu. Je to trestný čin, a aj ja by som Ti odporúčala uvažovať o tom. Ak sa chceš o tom, čo sa Ti stalo a čo prežívaš, porozprávať, napíš alebo zavolaj na našu linku. Kontakty nájdeš v dolnej časti tejto stránky. Tvoja Linka detskej dôvery