Ahoj mám taký menší problém zaplietla som sa do reči s chalanom ktoremu ide len o jedno Začalo to ako každé jedno kamarátstvo pomaly sa to stupňovalo Verili sme si a začali sme si posielať odvážnejšie fotky on si vždy robil screen vraj aby nezabudol na to že sme kamaráti Začali sme sa vzďaľovať a chcela som ukončiť naše kamarátstvo čo ho asi naštvalo začal ma vydierať fotkami “že ich zverejní pošle všetkým mojim kamarátom a tak” skúšala som si ho bloknut no bolo to ešte horšie tie fotky zverejnil Pýtala som sa ho prečo to robí ale odpoved som sa nedozvedela Keď som mu sľúbila že mu pošlem ďalšie odstránil ich Neviem čo mám robiť pretože každý deň len čakám kedy mu prepne a zavesí to všetko na internet Už neviem čo mám robiť Prosím ak niekto viete čo robiť v takýchto situáciách napíšte Ďakujem
Odpovede

Linka Detskej Dôvery odpovedá:
Dňa 26.01.2020 o 19:00
Ahoj, Sara. Tak ako písali dievčatá, ďalšie fotky mu už určite neposielaj. Tiež ti odporúčame v prvom rade zveriť sa s tým tvojim rodičom, aby túto situáciu riešili aj oni. Môžeš to nahlásiť aj na polícii,ale je pre teba lepšie najprv o tom povedať rodičom,pretože polícia by ich o tom aj tak informovala. Je pochopiteľné,ak sa ti o tom ťažko hovorí a možno sa bojíš ich reakcie. Ale obavy a strach,ktoré teraz prežívaš z vydierania tohto chalana, sa môžu odstrániť tým,že danú situáciu budú riešiť dospelé osoby. LDD