Ahoj potrebujem poradiť ak by vas neustále obimal nejaký chlap a dával v návrhy aby ste mu šli umyť chrbát alebo aby vám on umyl chrbát co by ste stým robili ďakujem za odpoveď
Odpovede

Linka Detskej Dôvery odpovedá:
Dňa 28.01.2020 o 17:23
Ahoj, Sandra. Nakoľko si napísala, že sa jedná o nejakého chlapa a nie chlapca usudzujeme, že ide o dospelú osobu. Ak sa dospelý muž (alebo aj mladý chlapec)správa spôsobom, ktorý ti nie je príjemný, v prvom rade by si mu to mala povedať a zastaviť takéto správanie. Mala by si sa s tým zveriť aj inej blízkej dospelej osobe. Veci, o ktoré ťa žiada, nie sú v žiadnom prípade vhodné voči maloletej osobe a sexuálne obťažovanie je klasifikované ako trestný čin. Ak by daný muž odmietol rešpektovať tvoj nesúhlas, s daným mužom sa už nekontaktuj. Ak je to nejaká osoba z rodiny alebo z blízkeho okolia, určite o tom povedz svojim rodičom alebo niekomu dospelému, komu dôveruješ. Ak by si potrebovala o tejto téme hovoriť viac, napíš nám mail alebo do chatu a spolu budeme hľadať najlepšie riešenia tvojej situácie. LDD