Aký má zmysel vstávať každý deň, aby som prežila opäť raz a znova ten istý stereotypný deň, ktorý je momentálne ešte viac stereotypnejší než predtým ako začala karanténa a robiť nezmyselné úlohy, ktoré mi zaberú celý deň a pravdepodobne I tak to všetko nebudem nikdy potrebovať v mojom nikam nevedúcej, takpovediac zbytočnej existencii, namiesto vecí, ktoré ma reálne bavia aspoň trochu. Aký má zmysel nasilu existovať kvôli druhým, len aby som neodišla z tohto sveta ako sebec, ktorým má i tak často označujú a popritom sa i tak pomaly bez pohľadu iných ničiť? Aký má zmysel sa snažiť prežiť v stereotype, keď i tak raz všetci zomrieme či už o minútu alebo o 40 rokov?
Viem, že všetko toto čo som napísala je strašne negatívne. Negativita je súčasťou mňa a žijem s ňou už pár rokov a pozitívne myslenie mi je akousi formou neprirodzené… Taktiež ubúdajúca strata motivácie, ktorá teraz ubudla ešte viac pri tom všetkom nátlaku a samote čo má dostáva do štádia pýtať sa samej seba a tajne dúfať, ,,Čo ak, by som sa už konečne neprebrala a spala na veky?" Možno by mi bolo lepšie. Konečne by mi aspoň nevyčítal, že veľa spím… Že trávim čas s ľuďmi, ktorý mi chýbajú aspoň v snoch a dostávam sa na miesta, kam by som sa aktuálne ťažko dostala… Že som lenivá… Že som unavená zo svojej existencie a už sa nechcem nikdy prebrať…
Ak to niekomu nedáva zmysel, tak sa ospravedlňujem. Avšak takto sa momentálne cítim po 6 týždňoch bytia doma (a áno karanténa začala len pred 2).
Odpovede

Linka Detskej Dôvery odpovedá:
Dňa 24.03.2020 o 19:11
Ahoj, Nihilist. Mrzí nás, že zažívaš pocity nezmyselnosti a prázdnoty, ktoré sa vzhľadom na aktuálnu situáciu ešte viac prehlbujú. Píšeš, že si už 6 týždňov doma, čo je naozaj dlhá doba. Keď človek zažíva stereotyp, je ťažké udržať svoju myseľ pozitívnu. Ale môžeš sa upriamiť nato, že tento stav je iba dočasný a pokúsiť sa z neho vyťažiť maximum. Skús sa teraz venovať tomu, čo ťa baví a inak na to nemáš čas. Skús byť kreatívna v tom, čo budeš robiť, vyskúšaj niečo nové. Alebo svoj čas môžeš venovať pomoci niekomu z okolia a napr. mu nakúpiť alebo vyvenčiť psa. Len od nás samých závisí, aký náš život bude. A to sa týka aj obdobia počas epidémie koronavírusu a aj po tom, keď sa to skončí. Len my sami rozhodujeme o tom, aký náš život bude. Držíme ti palce a veríme, že to u teba bude smerovať k lepšiemu. Ak sa budeš cítiť sama, môžeš nás kontaktovať na našom chate, skype či telefóne. Linka Detskej Dôvery