Ahojte, veľmi ma trápi osamelosť. Nedokážem si nájsť blízkych ľudí, či je karanténa alebo nie. Skúšal som toho veľa, zoznamky, športy, školu, krúžky, facebook, fóra, spoločenstvá, skupiny. Nikde sa mi nepodarilo nájsť si kamarátov. Mám pocit, že zomriem od osamelosti.
Odpovede
Eliška odpovedá:
Dňa 04.04.2020 o 15:47
Ak by ti iný odmietali pomôcť, ja ti veľmi rada pomôžem :)
Neznámy poradca odpovedá:
Dňa 04.04.2020 o 15:46
Ak by sa sa najďalej cítil sám, skús sa prejsť do prírody prejsť na iné myšlienky. Zjavne ti chýba nejaká laska, pochopenie. Možno by ti pomohlo, keby si začal chodiť s nejakou babou ktorá by ťa vedela pochopiť a pomôcť ti v ťažkej situácii. Verím že by si sa cítil lepšie aj ty pretože tí vstúpi nová osoba do života a určite s ňou zazijes pekné chvíle :)
Eliška odpovedá:
Dňa 04.04.2020 o 15:36
Stellan, to nevadí ak máš instagram alebo facebook môžeš si nájsť nových priateľov a spojiť sa s nimi, najprv by si si s nimi mohol písať o bežných veciach, či by ste sa nechceli náhodou spoznať a keď budeš mať v nich dôveru mohol by si im napísať tvoj problém a oni by si ta vypočuli. Neskôr by si sa s nimi mohol stretnúť…
Stellan odpovedá:
Dňa 04.04.2020 o 01:16
Eliška, len ja neviem komu mám napísať, keď ja nikoho nepoznám
Eliška odpovedá:
Dňa 03.04.2020 o 15:28
Niesom sice psychológ ale podľa mna by si mohol skúsiť napísať niekomu, viac sa spoznať a aj keď je karanténa mohol by zatiaľ byť tvoj kamarát co by ti pomohol a vypočul si ťa ak máš nejaký problém. Po čase by si sa s ním mohol stretnúť. Neviem či ti to pomôže, ale ja dúfam ze áno. Držím ti palce :)
Stellan odpovedá:
Dňa 29.03.2020 o 17:45
Mentálne 17 ale fyzicky 26. Nechcem byť taký starý.
Anicka odpovedá:
Dňa 29.03.2020 o 16:34
Koľko máš rokov
Stellan odpovedá:
Dňa 29.03.2020 o 00:26
Napadlo by vám niečo, čo by ste v mojom prípade robili vy? Teraz sa to pýtam normálne ako človek človeka.
Stellan odpovedá:
Dňa 29.03.2020 o 00:23
Vy ma posielate za odborníkom a odborník ma pošle hľadať späť na internet. Škoda že neexistujú aj poradne pre „dospelých“. Tak čo mám robiť? Myslíte si, že na sociálnych sieťach sa niekto bude kamarátiť so slabším a neúspešným človekom. Súčasná spoločnosť mám voči týmto ľuďom predsudky a averziu. Áno, skúšal som to veľakrát a takisto ma moji rovesníci poslali preč, hľadať inde.
Stellan odpovedá:
Dňa 28.03.2020 o 23:59
Vy nie ste dospelí?
Stellan odpovedá:
Dňa 28.03.2020 o 23:58
Čo je toto, ak nie diskriminácia? Nepáči sa mi vaša predstava, že pomôcť sa dá iba úplne v sterilnom prostredí. Fakt, nemáte srdce.

Linka detskej dôvery odpovedá:
Dňa 28.03.2020 o 23:11
Dobrý večer, Stellan, chápem, že sa cítite osamelo, teraz možno viac ako inokedy, ale detskí poradcovia Vám vo Vašej osamelosti nevedia pomôcť. Mali by ste si hľadať kamarátov medzi svojimi rovesníkmi, teda dospelými. Prosím, nechápte naše stanovisko ako odmietavé, ale detská rovesnícka poradňa nemá kompetencie ,ani zručností a vedomosti, aby Vám mohla vo Vašich ťažkostiach pomôcť. Súčasne táto poradňa neplní funkciu sociálnych sietí, na ktorých si môžete hľadať kamarátov. Preto Vás opakovane žiadame, aby ste tu nepísali o svojich problémov, ani nenechávali kontakt na seba. Veríme, že nájdete odborníka, s ktorým budete vedieť spolupracovať. S pozdravom Linka detskej dôvery.