Ahojte… ťažko sa mi o tom píše. Ide o to, že som bola zneužívaná. Stalo sa to už pred rokmi no mňa to stále trápi. Nikto o tom nevie. Mávam nočné mory o tom, bojím sa chlapcov a mužov a celkovo mám všelijaké psychické problémy… Cítim sa hrozne kvôli tomu. Viem, že by som sa s tým mala niekomu zdôveriť, ale bojím sa, že mi nebudú veriť. Čo mám robiť?
Odpovede

Linka detskej dôvery odpovedá:
Dňa 17.06.2020 o 16:27
Ahoj, Lilix, o zneužívaní sa ťažko hovorí i píše. Obete preto o tom často mlčia alebo sa rozhodnú o tom hovoriť až po dlhom čase. To sa stalo i Tebe. Odborníci však o tom vedia a preto sa nemusíš báť, že Ti nebudú veriť. Je dobré, že si nabrala odvahu a rozhodla sa o tom hovoriť. Ak sa obávaš zájsť za odborníkom, môžeš to skúsiť anonymne na našej linke – telefonicky, chatom alebo mailom. Možno to bude dobrá skúsenosť, ktorá Ťa nasmeruje k ďalšej odbornej pomoci. Tvoja Linka detskej dôvery