Dobry vecer. Robite tu karierove poradenstvo? Lebo ucitelka ktora to v skole robi mi moc nepomohla, povedala ze mam ist na Obchodnu Akademiu ale tam ja nechcem ist, neviem absolutne matiku a urokovanie nemam o tom ani sajnu a nebavilo by ma to tam. Napadlo ma ze by ste mi mohli pomoct no neviem ci to tu robite. Potrebujem poradit lebo nabuduci skolsky rok som deviatacka a chcem uz priblizne vediet na aku SS pojdem ale vobec neviem na aku SS mam ist a som v tom stratena.
Odpovede

Linka detskej dôvery odpovedá:
Dňa 02.05.2024 o 08:50
Ahoj Julia, ďakujeme ti za správu. Tak ako píše Klara, poskytujeme Kariérové poradenstvo, najlepšie formou chatu na našej webovej stránke. Tak ak budeš mať v priebehu dňa čas, pokojne nás kontaktuj prostredníctvom chatu a daný poradca sa s tebou veľmi rád porozpráva o tom, čo je pre teba momentálne dôležité. Samozrejme môžeš využiť aj iné možnosti komunikácie ako sú telefónny kontakt – 0907 401 749, e-mailový kontakt – odkazy@linkadeti.sk alebo Skype. Pracujeme od 8:00 do 20:00. Držím palce, aby si sa rozhodla správne!