Dobry vecer, chcel by som sa vsetkym ospravedlnit za nadavanie a urazanie. Uvedomil som si to. Prepacte. Ale tak pred par rokmi som sem pisal ale pod inym menom a nadavali mi, iba poradca mi odpisal a potom mi este 3 odpisali ale len mi nadavali. Preto to chcem inym vratit aby vedeli ako som sa citil. A este potrebujem kamaratov a ty ma neprijimu do partie ak nebudem ponizovat druhych. Viem, vyzera to ako by som sa koli Kike zlakol a ano je to tak ale zamyslal som sa a uvedomil som si ze namiesto nadavania by som sem mal napisat. Ale podla spoluziakov sme pisu psychopati. Ja neviem co ako dalej, ak budem nadavat druhym tak budem v partii zo zlym pocitom ale ak nebudem nadavat druhym tak nebudem v partii s tiez zlym pocitom. Neviem ci mi tu niekto uveri ale ak nie tak nie. Prosto uz len to ze som sem napisal som pred spoluziakmi spravil zo seba psychopata.
Odpovede
Karin odpovedá:
Dňa 06.06.2024 o 21:07
Ahoj Matej. Neni pekne ako sa k tebe spoluziaci spravaju. Aj ked ti to nedava pravo ublizovat ostatnym chapem ta, nieco podobne sa stalo mojmu kamosovi na zakladnej, chcel zapadnut do partie tak ako podmienku mal spravit nieco podbne ako ty. Je ale super ze si sem napisal a ospravedlnil si sa. Niektori ludia ked su sikanovany si svoj smutok vybijaju na ostatnych. Ja by som ti radila uz sa s nimi nerozpravaj, radsej byt sam ako byt v skupine chalanov ktorym nidky nevyhovies. Pekny vecer prajem

Linka detskej dôvery odpovedá:
Dňa 27.05.2024 o 20:40
Pekný deň prajeme všetkým. V prvom rade by sme sa chceli za Linku detskej dôvery jednoznačne ohradiť voči akejkoľvek agresii a nenávisti, ktorú tu vnášajú niektorí jednotlivci. Považujeme za nevhodné vyhrážať sa druhým ľuďom v dôvernom priestore, kde majú možnosť vyrozprávať sa rovesníkom o svojich ťažkostiach, a kde by mali byť podporení vo svojich náročných životných situáciách. Každopádne nás mrzí, že niektorí prispievatelia sa snažia ublížiť niektorým našim rovesníkom, ktorí prežívajú momentálne ťažké chvíle. S takýmto správaním sa absolútne nestotožňujeme. Je nám ľúto, že v tomto priestore dochádza k rôznym hádkam medzi jednotlivými rovesníkmi, preto na základe pravidiel fungovania Rovesníckej poradne akékoľvek nevhodné reakcie mažeme. Taktiež vnímame a chápeme rozhorčenie jednotlivcov, ktorých sa tieto správy akýmkoľvek spôsobom dotkli. Takisto ponúkame priestor našim rovesníkom, ale aj rodičom, kontaktovať nás priamo prostredníctvom telefonickej komunikácie na čísle 0907 401 749, e-mailovej komunikácie – odkazy@linkadeti.sk, chatovej komunikácie, ktorú nájdete v pravom dolnom rohu na našej webovej stránke, a takisto komunikácie prostredníctvom Skypu, a to v čase od 8:00 do 20:00. Veríme, že sa podobné situácie nebudú v budúcnosti opakovať.